vineri, 6 februarie 2009

Episodul 8 - Temniţălive.rap

Undeva in acelasi plan temporal, dar spaţial diferit, Tzutzu transpiră de zor pe scenă, încercând să scoată nişte punch-uri din străfundul lui.

Puţin mai încolo, pe terenul de baschet din spatele blocului, se juca pe sistemul 4 la 4, câstigătorii joaca cu ăia noi, dacă îşi fac echipa. Toto, un negru anonim şi Woody Harrison (un alt alb anonim care avea porecla Woody că nu putea să sară şi geacă Harrison), caută om şi îşi mănancă sandwich-urile din baghetă cu pastramă:
- A-eN-O-eN-I-eM, ANONIM, A-eN-O-eN-I-eM, ANONIM...
- Psst, face din afara gardului de plasă un negru buzat, sărac de n-are nici depozite de calciu, atât de sarac încât cumpara cu cartele de pe vremea lu' Ceausescu sau cu timbre de masa grocerii de la swap-meat-ul din cartier.
- Woody! Vino aici!, face negrul.
- Yo, ce mama lu' mama mare, mă?
- Vino sa-ti arat ceva...
Woody se uita in stanga, in dreapta, se umfla in piept, fapt ce cauzeaza caderea pantalonii ante deja excesiv de largi, cu o mana strange mai mult cureaua de piele maro roasă şi mişcă din umeri din spate în faţă, să îşi potriveasca geaca Harrison mai bine pe pieptul nou-umflat şi traversează pe margine terenul, uitându-se atent în stânga şi în dreapta.
- Ce mă, ce vrei?
- Man, am niste marfă bună, am să-ţi arăt nişte marfă.
Woody se scârbeste:
- Ce mă, mama mamii mă-sii, mă, nu fumez, mă...
- Nu man, am nişte căşti de vânzare.
- Ce căşti, mă?
- Nişte Beyerdynamic-uri. Ştii cum suna, frate? Super-tare, e discotecă la tine în cap! Ştii cum e basu'? Vin vecinii cu poliţia la usă! Când le pui pe cap, îţi fac gaură in encefal! Le-am lasat odată pe Tiesto pe scări în faţa blocului şi când m-am întors acasă, nu mai era blocul acolo, se dărâmase de zici ca vroiau ăia să facă caldire de birouri (de aia sunt asa prăfuite). Ştii cum se aude vocea? Moooamă, zici că e cu tine acolo, eram odata cu frati-miu pe bordură şi am băgat nişte Tupac şi cand m-a atins frate-miu, am crezut că era Tupac, am cazut în genunchi, credeam ca e Tupac, să moară mama. Daca auzi înaltele, ţi se face părul măciucă, măciuca păr şi pielea de găină... Şi n-auzi nimica când e ceva afara. Am fost cu aştia la furat caise verzi uscate de peşteră şi a venit poliţia cu pompierii şi salvarea şi stateam langa ei şi nu imi dadeam seama ca au bagat aia, de ciuda, la maxim, toţi, sirenele şi n-auzeam nimica, să moară Chucky şi mireasa lu' Chucky... Dar în acelaşi timp o auzi pe mă-ta cand te cheama la masă. Nu stiu cum dracu' fac asta! Ca doar sunt facute manual in Nemţia, să mor dacă te mint. Vezi buretele ăsta de la căşti? E facut de beduini, din blana de la gatul de la 100 de llama. Blana aia e cea mai moale parte, e foarte fină şi când le ai pe cap, nici nu simţi, zici că n-ai nimica. Pune mâna! Ţine de cald super-bine, ca au GoreTex pe deasupra. Iarna n-aveam caldură, ştii şi tu cum e in Temniţe... Aveam un maieu şi când mi le-am pus pe astea, m-am dezbracat la slipi. Am bagat şi nişte Coco Jumbo. Moama, zici că erai la tropice. NU că "zici", chiar erai la tropice. Cablul asta e anti-tanc, e facut de nemţi pentru Panzere, când le scoteau din băltoci când rămâneau blocate când se batea bunică-miu cu ruşii, mi-a zis el, că eu nu m-am prins. Înăuntru e din cupru pur 99.9999999699995%, când bagi MP3-ul, nu pierde deloc din calitate. Magnetu' e din pamanturi super-rare, e acelasi magnet de la poli, aia de dau forta magnetica asupra pamantului. Banda aia de le uneste de le tii pe cap, e din aliaj din titan-carbon de-l folosesc astia la NASA. Cablu' e spiralat, dublat cu fir de aur 24k cu diametru de 10 microni şi ranforsat cu fir de kevlar peste tot din 3 in 3 paşi. Dac-avea Tupac din astea... Exact asa are Timbaland în studio, sa-ti arat poze cand ma mai vezi, adoarme cu ele pe cap, sunt super-comode.

Şi asta din spate, incinta, e facută din lemn de abanos, prelucrat manual de ultimii doi incaşi, cu metode din astea, de mult uitate, de la stramoşii lor, să-i ia dracu', eschimoşii din Atlantida să nu aibe rezonanţa. Nu distorsioneaza deloc! Zero! Zici ca esti in studio la Sorin Audio COM! Se aud toate detaliile. Am bagat ultimul album Aron si ii auzi pe aia din scena cum il injura pe Moscu infundat. Ii auzi si pe organizatori, in spate, cum rontaie Bake Rolls. La Guns'N'Roses auzi cum i se consuma tigara nefumata lu' Slash. Daca asculti la ele 4 ore pe zi, dup-aia auzi tot, TOT! Toate detaliile, tropăit de gandaci, tot! Ce vrei tu! Ce mai vrei, cele mai bune căsti, a zis si Jay Leno, ultima fitză. Maică-mea, ...

Ascultându-l până la un moment în care îşi pierde răbdarea, Woody i-o taie ca-n filme:
- I'll tell you what. Why don't we take all these bricks and build a shelter for the homeless, so maybe your mother will have a place to stay.

Un comentariu: